Τα έπιπλα γραφείου που είναι «βαρετά» θα σε κάνουν να τεμπελιάζεις.
Όντας περιτριγυρισμένοι από έπιπλα γραφείου που είναι «βαρετά» όχι μόνο μπορεί να σας κάνουν να τεμπελιάζετε, αλλά μπορεί να σας κάνουν να χάσετε το ενδιαφέρον σας για εργασία και να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την παραγωγικότητα σας.

Έπιπλα γραφείου υψηλής αισθητικής και σχεδίασης, ανεβάζουν την ψυχολογία σας και επαναφέρουν τον ενθουσιασμό για την εργασία σας.
Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν έπιπλα γραφείου σε νέα υλικά και χρωματισμούς ώστε ο εργασιακός τους χώρος να αντανακλά το κύρος και την επιθυμητή τους εικόνα αλλά και για να αυξήσουν την παραγωγικότητα της ομάδας τους.

Μερικά tips για τον καλύτερο σχεδιασμό του εργασιακού σας χώρου.

1. Το «προσωπικό» σας γραφείο (και όχι το γραφείο προσωπικού).
Ιδανικά θα πρέπει να χωρίσετε τον χώρο του γραφείου σας σε δύο διαφορετικές ζώνες. Δηλαδή έναν προσωπικό και έναν επαγγελματικό χώρο. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, εμπλουτίστε το γραφείο σας με προσωπικά σας αντικείμενα. Έτσι ο χώρος θα είναι πιο προσωπικός και οικείος και θα πετύχετε καλύτερη ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και της ιδιωτικής ζωής σας, καθιστώντας σας πιο παραγωγικό.

2. Τοποθετήστε το γραφείο κοντά στο παράθυρο
Μελέτες έχουν δείξει ότι τα γραφεία που διαθέτουν παράθυρα στο χώρο εργασίας, έχουν έκθεση στο φυσικό φως εντός των ωρών εργασίας και κατά συνέπεια είναι πιο ξεκούραστα και ευχάριστα. Αντίθετα οι εργαζόμενοι που δεν έχουν παράθυρα στο χώρο τους έχουν μειωμένη βαθμολογία στη διάθεση και τη ζωτικότητα τους κατά την ώρα εργασίας.
Αν δεν υπάρχουν παράθυρα στο χώρο εργασίας σας, τότε προσθέστε ζωντανά φυτά εσωτερικού χώρου. Μία μελέτη του πανεπιστημίου Washington State, ανακάλυψε ότι οι εργαζόμενοι που διέθεταν φυτά σε χώρο χωρίς φυσικό φώς, ήταν λιγότερο στρεσαρισμένοι, περισσότερο παραγωγικοί και πιο προσεκτικοί από τους συναδέλφους τους χωρίς φυσικό φώς και φυτά.

3. Ελέγξτε τα ποσοστά εκπομπής βλαβερών ουσιών των γραφείων σας.
Μερικά έπιπλα γραφείου μπορεί επίσης να είναι ανθυγιεινά, μη ικανοποιώντας τα κατάλληλα κριτήρια εκπομπής φορμαλδεΰδης και άλλων ρυπογόνων ουσιών στο περιβάλλον του γραφείου σας. Ελέγξτε τα πιστοποιητικά που διαθέτουν και τα κριτήρια που καλύπτουν.

4. Βελτιώστε την επικοινωνία με την ομάδα σας.
Ο σχεδιασμός του εργασιακού σας χώρου ξεκινάει από την μελέτη των εργασιών και των τμημάτων που διαθέτει η εταιρεία σας και πως αυτά θα πρέπει να επικοινωνούν και με ποιά προτεραιότητα και σειρά. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να περιλαμβάνει ανοικτούς και κλειστούς χώρους και χώρους ανταλλαγής ιδεών και απόψεων είτε αυτοί είναι ένα meeting room, είτε ένας lounge χώρος, είτε η καφετέρια.

5. «έκαστος στο είδος του, …..».
Μία παλιά διαφήμιση έλεγε «έκαστος στο είδος του, …..». Αυτό ισχύει σε όλα τα πράγματα και στα έπιπλα γραφείου επίσης.

Σήμερα μπορείτε να επιλέξετε τον εργασιακό χώρο που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και τον ανανεώνετε κάθε 5 χρόνια, με το πρόγραμμα “Every 5 years ” της Έπιπλο Γραφείου Τσίρος.